Tuesday, August 3, 2010

Pengalamanku..menghadiri Kursus Asas Penulisan Blog...

Hari ini pada 4 Ogos 2010,,,aku , Ina n Seri menghadiri Kursus Asas Penulisan Blog di Kolej Komuniti Segamat 2, Batu Anam Segamat anjuran Puspanita Daerah Segamat.....eeeeeeeeeeeeee...seronoknya....tapikan masa nak mula-mula sign up....boring..asyik reject je...tapi akhirnya BERJAYA jugak aku sign up.....yahooooo.....

Seronokkkk...dapat jumpe ramai kengkawan dari pelbagai Jabatan.....KEMAS Segamat, Pejabat Daerah Segamat,Sekolah Men.Paduka Tuan Segamat,Pejabat Tanah Segamat................yeeeeeeeeeeeeeee...jumpe kawan2 baru....

eeeeeeeeeeee.......sukanya hati....kawan kat sebelah aku tu dari Pejabat Daerah...marah beb.....banyak kali reject....sampai dia jumpe nickname blog dia "voke"...."Akubolehjadimacamni".....akhirnya itu nickname dia dalam blog...nasib baik tak "aku bolejadigila....huhuhuhu.....

Ina......wah patriotik betul kawan aku sorang...dia buat bloj Jabatan KEMAS Segamat...caya la....ina buat canggih tau....nanti Pegawai KEMAS Daerah mesti sayang Ina...muah...muah.....dan Seri lak kawan aku dari Pejabat KEMAS Labis tak abis -abis cerita  pasal anak tersayangnya Qaseh....

No comments:

Post a Comment